ВЪПРОСИ

1. Как мога да се възползвам от вашата програма?
Отговор: Ако сте избрали да ползвате нашите услуги, можете да посетите нашият  Balance Food`s Shop или ние да Ви посетим в удобно за Вас време и място. След сключването на договор и заплащане на избраната от Вас програма, на втория работен ден Вие ще можете да получавате храната си в посочено от Вас време и място.

2. Има ли възможност за пробен ден, тоест за  еднократна доставка?
Отговор: Да, Вие можете да се възползвате от еднократна доставка на храна от някоя от нашите програми за да получите представа за предлаганата от нас храна. За тази цел Вие трябва да се свържете с нас по телефона, да получите меню за конкретния ден, да заплатите предварително своята поръчка и ние ще Ви доставим храната на определено от Вас място.

3. Колко бързо може да се ползва една от вашите програми?

Отговор: Два работни дни след сключване на договор и плащане при услуга – доставка на Balance Food храна;  индивидуална консултация и изработка на меню – в зависимост от графика и нашата натовареност.

4. Как се доставя храната по една от програмите на Balance Food ?

Отговор: Доставката на храна се извършва всяка сутрин в периода от 7.00 до 8.30 часа на посочения от Вас адрес.

5. Как се заплаща поръчката и къде се сключва договорът?

Отговор: Заплащането може да се осъществи в брой или по банков път (ние Ви предоставяме нашата банкова сметка). Договорът се сключва в нашият Balance Food`s Shop или на удобно за Вас място и време.

6. Може ли да бъде прекъсната програмата?

Отговор: Ако по някаква причина Ви се налага да преустановите ползваната от Вас програма, Вие се задължавате да ни информирате за това минимум 24 часа по-рано. Просто трябва да ни се обадите по телефона и да ни информирате за това Ваше желание.

7. Може ли да има промени в програмата?

Отговор: Всяка програма се съгласува с Вас, след което поради технологични процеси, тя не може да търпи изменения. Нашите програми са точно и прецизно изчислени, което не позволява изменения в тях.

8. Може ли по време на програмата да бъде променен адреса за доставка?

Отговор: Да, разбира се. Ние сме готови да променим мястото на доставка. За това  е необходимо да ни уведомите за новия адрес 24 часа по-рано .

9. Кой изготвя Вашето меню?

Отговор: Менюто е изготвено от Стефка Станкова, диетологът  Елена Донская и нашият готвач Евелина Петрова.

10. Как  се съхранява храната?

Отговор: Получената храна се съхранява в хладилник, в кутиите за доставка. Срокът на годност е 24 часа.

11. Откъде купувате Вашите продукти?

Отговор: Основен критерий при избор на продуктите, с които ние работим е те да са с доказан произход и качество. За целта имаме сключени договори за доставка на продукти от доказани производители. При приготвяне на храната се използват пресни, незамразявани и екологично чисти продукти.

12. Къде приготвяте храната си?

Отговор: Нашата кухня-майка  се намира на адрес:  София, бул.симеоновско шосе № 68.

13. С какво се различава вашата програма от останалите?

Отговор: Основната разлика — качество и комфорт по  всички показатели:

14. Какво е  балансирана храна и как на какъв принцип се съставя менюто?

Отговор: Балансираната храна на Balance Food е: спазване на времеви режим;  правилно разпределяне на белтъчини, мазнини, въглехидрати и калории, основавайки се на дневните потребности на организма; контрол върху качеството на продуктите и прилагане на съвременните методи и технологии за приготвяне на здравословна храна, за да се запазват максимално витамините и микроелементите в използваните продукти.

15. Вашата храна е ограничение в храненето!?

Отговор: Не, ние не Ви ограничаваме, просто Ви предлагаме вкусна и здравословна храна. Тя е балансирана и важно е да се спазват две условия – определеното количество храна и фиксирания режим на хранене. Ние Ви предлагаме да се храните пет пъти на ден и седем вида храна, което Ви помага да не изпитвате чувство на глад.

16. Какви методи за обработка и готвене използвате?

Отговор: Храната, която предлагаме е максимално необработена. Термичната обработка, която използваме е готвене на пара; печене в халогенна фурна; печене на бавен огън; варене; грил. Най–често ползваме методът за приготвяне в пароконвектомат в индивидуални вакумни пакети. Този метод за готвене позволява да се избегне развитието на бактериална микрофлора и съхранява цветът , консистенцията и вкусовите качества на продуктите. По този начин се съхраняват максимално  хранителните вещества, витамините и минералите в продуктите. Този метод позволява да не се използват мазнини и не изсушава продуктите.

Ние приготвяме храната при ниски температури, основното предимство на този метод е съхранението на хранителните вещества в продукта и неговите вкусови качества, защото ние готвим без подправки.

Грил използваме по-рядко, защото независимо, че този метод на термична обработка напълно съвпада със здравословното хранене, продуктите приготвени на грил променят своята структура и изискват непосредствена консумация, в противен случай губят своя вкус. Изключения са зеленчуците и морските дарове.

17. Може ли с Вашите програми да се хранят деца?

Отговор: Нашите програми са предназначени за хора над 16 години, без здравословни проблеми и специални режими.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: